op 6 juni 2025 openden, ontvouwde zich meer
dan een reeks schilderijen: het voelde alsof
het atelier-café zelf opnieuw tot leven kwam.
Wie er ooit koffie schonk of dronk, wie er
lachte, een creatieve workshop volgde – of
wie er simpelweg even neerstreek – herkende
zichzelf of een moment op doek. Medewerkers
en momenten, gesprekken en gebaren kregen een
nieuwe gedaante in kleur en symboliek. Wat
verscheen, was niet louter herinnering, maar
de gezamenlijke adem van een plek die velen
droegen. Bezoekers stapten binnen en vonden
flarden van zichzelf terug, als echo’s die
nergens anders hadden kunnen landen. Zo leeft
'Who’s Afraid of Red, Yellow & Blue?' verder.